Procesele
care se desfăşoară pe plan global în contextul trecerii de la o societate
industrializată, din secolul XX la cea postindustrială şi informaţională din
secolul XXI fac ca procesul de învăţare să devină o necesitate continuă a
societăţii moderne. În acest context, se cere o nouă paradigmă a învățămîntului naţional în care aplicarea tehnologiilor
informaţionale în procesul de predare-învăţare devine indispensabilă. Cercetările
savanților din domeniul educațional cu aplicarea posibilităților TIC, arată că noile tehnologii permit creşterea substanţială
a eficacității
învăţării. Pe de altă parte, calitatea învăţământului modern cu utilizarea TIC determină
şi profesionalismul cadrelor didactice, capacitatea acestuia de asigurare a
procesului de predare-învăţare cu spaţiu informaţional (soft-uri, video, etc..)
calitativ. Aplicarea TIC în învăţământ reprezintă o tendinţă tot mai prezentă în
învăţământul ţărilor europene, precum şi a statelor spaţiului CSI.
miercuri, 10 octombrie 2012
TIC în şcoală
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu